fredag 3 april 2009

G20...


Jag är tillbaka från London helt utan blåmärken : )

2 kommentarer:

doktorn sa...

Tack för att du finns och delger oss dina eminenta analyser. Men som alltid blir man lite darrig. Skall man ha is i buken till 820 på OMX? Skall man gå ur nu? Herden kan inte bara dra utan att lämna detaljerade instruktioner till flocken. Har ju vant mig vid att ha dig att hålla i handen.
Tack återigen för en fantastisk vecka.

Peter sa...

Kul att du uppskattar mina funderingar. Ha is i magen tills vidare. Jag tror inte rallyt är nära att ta slut. Jag kommer snart återkomma med mer detaljerade tankar om världen och börsriktningen, men just nu sitter jag själv mest tillbakalutad och njuter av uppgången som sker under i det närmaste perfekta former. Jag tänker då på volymer, rörelsemönster, informationsflöden osv.