fredag 18 september 2009

Dr Koppar är sliten


Dr Koppar kämpar i motvind och aktieindex har rallat ordentligt de senaste veckorna. Jag skulle inte bli förvånad om vi får en negativ rekyl vilken dag som helst nu. Frågan är emellertid om jag är beredd att handla på det, inför det? Svaret blir, efter lite intern mangling, nej. Beslutet handlar bara om intuition, inget annat och precis som när jag gick kort i april och påpekade att det kanske var dumdristigt och man inte borde följa mig så är det nog dumdristigt att ligga kvar med lika stor långposition idag som igår. Jag gör det hur som helst i alla fall.


Jag känner mig lite allmänt sliten och håglös just nu. Det är därför jag fokuserar mer på portföljen och mindre på bloggen. Förhoppningsvis vaknar hjärnan och livsandarna till liv snart igen

Inga kommentarer: